Payment with Visa Payment with Mastercard Payment with Klarna Payment with Swish
Vi hjälper er, tveka inte höra av er!

Sluta fungera efter uppdatering i Ninebot Segway Ninebot ES

Det har varit kunder som fått problem efter att de uppdaterat i Ninebot Segway appen. Vissa har blivit helt utelåsta från sparkcykeln vissa har fått Error 54/56. Jag är själv osäker på varför det glappar och orsaken till detta men vet att detta är något som går att fixa. Error 54/56 beror oftast på att man har kabelbrand men den är så pass liten att de inget som märks men när man gör en uppdatering så varnar sparkcykeln för detta. Bäst är att då komma in för att åtgärda detta. Har man blivit utelåst från sparkcykeln så behöver vi starta om programvaran.

Totalkostnaden för dessa brukar vara 299-499kr beroende på hur mycket vi behöver göra. I vissa fall behöver vi St-linka moderkort för att återställa moderkort. Då är slutkostnaden 499kr.

Här nedan kan du boka genomgång för detta problem, välj datum och tid så är du välkommen in på bokad tid eller under öppettiderna för att droppa av den om du vill göra de innan bokad tid går detta bra.
Verkstadens adress är Vikstensvägen 63, 121 56 Johanneshov. Vår lokal ligga till höger om port 63.